Nesli41 kızlar dün test yaptım pozitif cıktı sonra doktora gittim kan tahlili verdim negatif cıktı başına gelen varmı acaba
kbra19 Nesli41 betanız kaç çıktı bir hafta sonra ver dediğine göre belki değerin yükselmesini bekliyordur
kbrakbr Canım geç döllenme olmuş olabilir benimde ilk verdiğim kanda çıkmadı daha sonra 1 hafta 10 gün sonra tekrar kan verdiğimde çıktı. Geç döllenme olmuş dedi doktorum
Mucizemibekliyorum_ Nesli41 yalnız herkes şunu atlıyor önce kanda yükselir daha sonra idrarda yükselir bu hormon sizde tam tersi olmuş bence testiniz bozuk olabilir tekrar kaset test yaptınız mı?