Pemberuya 1bade yaptırdım canm hormonlarda hiçbir problem çıkmadı bide rahim filmi belki çeker dr diye gitmek istiyorum bakalım kısmet ama banada sanki tekrar Şubat Mart gibi olacak gibi geliyor :) kısmet artık tek olsun da hayırlı şekilde hepimizin ❤️
1bade Pemberuya Amin kuzum.. ama 1 kere olduysa rahim flimi ne gerek yok diye düşünüyorum. Hastane piskolojisine girmeden beklemek, kaygıyı azaltmak gerek, kendiliğinden olursa gerek olmaz. İnşallah doğurdum diye post açmak nasip olur şu mecrada🥰😌🤗