Merhaba bu uygulamayı yeni indirdim
Geçen hafta cuma günü doktora gittiğimde doktorum plesenta previa olduğumu söyledi bana üniversite hastanesine gitmem gerektiğini 28. Haftaya kadar plesenta yukarı çıkmazsa üniversite hastanesinde takip olacağımı kendisinin bu doğumu gerceklestiremeyecegini söyledi. Bu benim ikinci çocuğum olucak ilki zaten sezeryandi
Ama bana rahmin alınır mesanene zarar verir vs şeyler söyledi
Doktorumuz degistiricem gaziantepte ncr hastanesinde Emel peri canpolat a giden var mı. Ve bu durumu yaşayıp düzelen sorunsuz dogum yapan var mı şimdiden teşekkürler.