Kızlar 13 haftalık gebeyim 4 gündür süren bı lekelenme mevcut dün prulutam iğne oldum ama hala ara ara devam ediyor oksapar ve ecopirin kullanıyorum sizce ondan mıdır başına böyle bişey gelen var mı doktor rahim agzin kapalı dedi ama yinede çok korkuyorum