sonnenschein Kızlar kilo alımım yok ama pantolonlarımın önünü kapatamıyorum sıkıyor nasıl oluyor bu iş anlamadım hamile pantolonu baktım onlar henüz bol geldi ne giyicem şaşırdım kaldım siz neler yaptınız bu süreçte, gebelik haftam 9+4
KayraVeAnnesi_06 sonnenschein Yazın beli lastikli pantolonlar ve etek elbise tercih ettim ama şimdi kış olduğu İçin dikişsiz tayt kullanıyorum üzerinede bol sweat ve kazak tercih ediyorum baya rahat oluyor 🙏🏻
Mer93 sonnenschein tayt giyebiliyosanız tayt alın. Normal hamile pantolonları lastikleri var onları ayarlayıp kullanabilirsiniz ben çok rahat ediyorum
Siem24 sonnenschein LCWden beli ayarlanabilir hamile pantolonu aldım canım karnıma göre ayarlıyorum 😊
YvonneArwen Göbeğim tam büyüyene kadar dördüncü aya kadar falan beli lastikli pantolonlar var onlardan kullandım. Normal kotlar haliyle sıkar vucut seklin değişiyor kilo alımıyla alakası yok