Busraaaddd yani daha 29+1 miş. Normalde zaten bebeklerin dönmesi 36. Haftadan sonra bekleniyor genel olarak istisnalar hariç. Bşraz erken söylemiş doktorunuz neden öyle dedi acaba. Biz daha 35+4 üz ve hala sağdan sola enerji patlaması yaşıyor maşallah ve doktorlar şimdiye dönmesi gerektiğiyle alakalı bişe de demedi. Bence sizin de şuan ki durumunuz normal stres yapmayın Allah’ın izniyle vakti var döner inşallah zamanla. Bebişlerin işi hiiiç belli olmuyor :)