Siem24 Kızlar 17+2 günlük hamileyim bebeği tam geçmiş sezaryan çizgimde hissediyorum vajina üstü çok aşağıda değil mi sizce de
Asyaninannesi58 Siem24 yani o haftalarda muhtemelen göbek deliğinizin 3 - 4 parmak kadar altındadır sezaryen yeri neresi bilmiyorum ama😂 ben de çok aşağıda hissediyodum 25 teyken göbek deliğinde dedi doktor
Misketlimonum Siem24 göbek deliğinin biraz altından başlayıp aşağı kadar iniyor ve istediği bölgede takılıyor bebiş çünkü daha yeri baya geniş ☺️ Büyüdükçe daralacak yeri