Merhaba kızlar,nisan ayın da çatlatma iğnesi vurdurdum ilk seferin de tuttu ama beneğimin kalbi durduğu için 7 haftalıkken aldırdık,ikinci iğnemi eylül ayın da yaptırdım tutmadı bu ayın 18 in de üçüncü iğnemi vurdurdum 8. günümdeyim ama aşırı yorgunluk uyku hali baş dönmesi bel ağrısı hepsini yaşıyorum akıntım yok ama,sizce psikolikmen mi yaşıyorum bunları yoksa bu ay tuttu mu 🥺