Arkadaşlar bebeğim bir aylıkken acil safra kesesi ameliyatı oldum ve hastanede uzun süre yattım bebeğimi emziremedim ilaçlardan dolayı bir haftadır emzirmeye çalışıyorum ama kesinlikle almıyor memeyi önerileriniz var mı yada emzirmeden sürekli sağım yaparak versem sütüm gider mi böyle bir durum yaşayan var mı