2prensesannesiiii Citlembikk evet malesef her şey iyi olacak diye düşünüyorum 🙏🏻 Moralimi bozmamaya gayret ediyorum 🙏🏻
Citlembikk 2prensesannesiiii aynen aynen bu dönemlerde en önemli şey moral bozmamak stres yapmamak. Her şey çok güzel olucak inşallah inanıyorum ☺️☺️
_almirasmom Boynueyri doktor esıyle kavga etmıs sana sarmıs sanırım ben 182 yle hamılelegımk ogrendım vajınalden nokta kese gordum