littlemiracle_ Bebeğimin tırnaklarını keserken etini kestim ve kanıyor ne yapmalıyım kanadıgını görünce kötü oldum yaa cok moralim bozuldu çok üzgünüm suann kanıyor hala ne yapayım enfeksiyon kapmaz dimi😞
uraz_ve_annesi- littlemiracle_ batikon varsa minicik sürün ağzına almamasına dikkat edin bişey olmaz. Bende sırf korkumdan kesemiyorum anneme kestiriyorum 😔
egeninincisii littlemiracle_ Üzmeyin kendinizi. Olabiliyor bazen. Ben de ilk kestiğimde yaşamıştım. Wee baby ‘nin tırnak makasını alınca rahat ettim. Güzelce yıkayıp kantaron yağı sürebilirsiniz. Elini ağzına götürmesin🧡
littlemiracle_ uraz_ve_annesi- yokk maalesef ilk kez oldu daha önce sorunsuz kesiyordum ama birden hareketlenince etine kaydırdım😞
littlemiracle_ Mommm03 herhangi bi krem falan sürmem gerekir mi batikon yok hala kanıyor olması telaslandırdı biraz bide enfeksiyon kapar diye korktum
littlemiracle_ egeninincisii üzüldüm çok içim acıdı 😣 ellerini yıkayıp parmağını sardım şimdilik tesekkür ederimm
Gulsengulsen littlemiracle_ temiz gazlı bezle baskı uygula hafif bir şey olmaz tınak makası temizse benim de en korktuğum o ya kaş makası gibi miydi tırbak makası yoksa normal mi
littlemiracle_ Gulsengulsen normal tırnak makası sadece bebeğime kullanıyorum kullanmadan önce de dezenfekte ederim
littlemiracle_ BbabyMom daha önce uykusunda kesiyordum aslında ama durur sanmıştım yanıldım bidaha öyle yapıcam
zty0206 littlemiracle_ bende yaşadım bu durumu kızımın tırnağını keserken etini de kesmişim çok az bi kanadı