BeyzaMgz 38 + 3 haftalık hamileyim bebeğim hala dönmedi doktorum artık dönmesi çok zor dedi Vajinamın üst kısmında çok ağrım oluyor oturamıyorum rahat kalkamıyorum ve doktorum bu şekilde devam ederse yarın sezeryan ile alalım ağrın geçerse de haftaya alırız dedi sizce ne yapmalıyım ve artık döner mi.?
BeyzaMgz Zhrnl ağrın oluyor mu peki bu vajinanın üst kısmında ben oturamıyorum penguen gibi yürüyorum resmen ağrıdan ama karnım da ağrı yok 😐
emoselos Maalesef bizim gelinimiz yeni Doğum yaptı ve dönmedi son ana kadar mecbur sezaryen oldu Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah
Zhrnl BeyzaMgz belimde kasığımda inanılmaz ağrılarım var ama ben sancı ne açılma hiç bir şey Yok. Merak ettiğim şey şu ki eğer pozisyon değişmezse 40. Haftaya kadar bekletiyorlar mı??
Ayyyseeeeeee 38+2 haftadayız 35. Haftada dönmüştü benimki 😊 ama son anda dönenlerde varmış belli olmaz bi bakarsın bu gece dönmüş Allah’tan Umut kesilmez 🙏🏻🤗
Hulya47 İnşallah döner benim dönmedi 39.5 geldi miniğimiz ben sancı çektim 5 6 cm açılmam oldu normal Doğumda yapabilirmişim ama dönmedi yaramaz ama sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım çok şükür rabbime