Arkadaşlar 8 ay önce sezeryan doğum yaptım ama bebeğimi kaybettim. Yüreğimde yeni bir bebek istemi ve elbette korkularım var ama evlat hasreti içimde çok büyük. Tecrübesi olanlar yeni bir hamilelik için geçen süre yeterli midir? Ne kadar beklemem gerekir? Yardımcı olursanız çok sevinirim.