Kızlar ablamın bebeği için soruyorum daha önce yaşayan varsa bi cevaplar mısınız. 2 aylıkken kalça ultrasonu çekildi bebek kalça çıkıklıgı var dediler 1 ay sınra tekrar gel geçer dediler. Bu ay tekrar gitti düzelmemiş ilerlemiş dedi doktor. Bandaj tedavisi vs uzun bi tedavi görecek düzelir düzelmezse de küçük bi ameliyat olur dediler daha önceden yaşayan atlatan var mı aceba nasıl bi yol izlediniz. İstanbul’da hastane önerisi doktor önerisi yapabilceğiniz yer var mı ?