egeninincisii Oyadlgc Epidural normal doğum yaptım, çok memnun kaldım. İkinci bebeğimin doğmasına 8 hafta kaldı. Yine epidural normal doğum istiyorum 🫶🏼
EsraBaykara Oyadlgc epidurale güvenerek normal doğum yaptım 2 ay önce. Taktıramadan doğumhaneye gittim 😃 dayanamıyorum dediğim an da açılma 8-9 cm di.
egeninincisii Oyadlgc Hayır hiç bir sıkıntı yaşamadım ❤️ Sadece uyuşukluk geçince bir kaç saat yürümekte zorlandım. Sonrasında hiç bir problem olmadı.