Nimet-scl2 Kızlar ilk dogumum özelde oldu sezeryanla şimdi yine aynı şekilde sezeryanla olacak ama eğitim araştırma da doğum yapan var mı doğumdan sonra odalar tek kişilik mi bilgi alabilir miyim