teachermom8 Yıllardır hiç olmuyordu, 4 aylık hamileyim bugun eşim işe gittikten sonra oluverdi. Yanımda beni uyandıracak kimse olmadjgı icin ugrastım baya. Bu durumu yaşayan oldu mu insallah bebege zararı olmaz insan korkulu dakikalar geçiriyor cunku