37+6’dayım. Sağlık ocağındaki hemşire aradı. İki gündür regl sancısı, ufak kahverengi lekeler ve mide bulantım olduğunu ve bugün doktor randevum olduğunu söyledim. Yatış verebilirler bahsettiklerin doğumun başladığını gösteriyor dedi. Olabilir mi, beklemiyordum bu şekilde 🥹