Crnn_1
Ben kullanıyorum, günde 2 tane. Oğlumda saatlerine ve açlık durumuma dikkat etmeyip sizin yaşadığınız durumu yaşamıştım. Şimdi sabah 8 ‘de aç karnına içip uyuyorum. 10.30 da kahvaltımı yapıyorum. İkinciyi de gece yatmadan içiyorum. Eğer bir tane kullanmanız gerekiyorsa yatmadan iki saat önce yeme içmeyi sonlandırın, ilacı içip uyuyun. Doktorumun önerisi bu şekildeydi.