Fatmaclk96 Kızlar tercihleriniz ne oldu 31. Haftaya giricez yavaş yavaş başlıcam yıkamaya fikirlerinizi alayım
Ligarbawood Fatmaclk96 abc nin deterjan ve yumuşatıcısını aldım başta kutudayken hoşuma gitmedi gibi kokusu ama yıkadığımda ev miss gibi bebiş koktu ve trendyoldan indirimdeyken almıştım diğer markalara göre daha uygun🤗
Fatma4506 Fatmaclk96 Green Cleean aldim onunla yikadim kimyasal degil dogal asiri bir kokusu yok. Ama en cok onerilenler den biri ya da moms green
Kevserblt green clean deterjan ve leke çıkarıcı aldım çok güzel bebek bebek kokuyor . Yumuşatıcı kullanmıyorum 💞
gkbyza Yumuşatıcı önerilmiyor bebeklerde. Baby me aldım ben de deterjan. Şimdilik güzel gibi yıkadım bütün kıyafetlerini kokusu yok denecek kadar da hafif