Udu canım sende ve eşinde herhangi bi sıkıntı yoksa ve iliskidede herhangi sıkıntı yoksa doğru, ama herkesin sorunu aynı değil, bende hiç sorun yok, eşimde spremde şekil bozukluğu, sertleşme problemi var. Klomen yumurta gelistiriyo, çatlatma iğnesi ise o yumurtayı Rahime ulastiyo, spermde gittiğinde daha kolay çocuk sahibi olunuyo, ben garanti olsun tekrar tekrar o stresi gecirmesin die dedim, bilgisizlik olsaydı zaten buraya yorum yapmazdim