Ben de ikizlere hamileyim şimdi. Doktorlar, iki bebek de başaşağı uygun pozisyonda gelirse normal doğabilirler diyor. Ama ikiz olunca bir sürü kriter var sanırım. Benim ikinci gebeliğim bir de. İlkini normal doğuracağım diye çok ısrar etmiştim. Normal doğurdum ama çok zor bir doğum oldu. Tüm doğumlar kendine özel gerçi ama şu an ikizlerde normale cesaret edemiyorum. Şartlar uygunsa olabilir tabii. Doktora güvenmek lazım. Bol şans :)