Meliscan Merhaba kızlar dün transferinin 12.günüydü 5. Gün embriyosu transfer edildi kan değerim 40.9 çıktı sizce nasıl doktor düşük dedi ama 2 gün sonra artması önemli dedi başına gelen var mı acaba???
Ela4810 Meliscan canım benimki 5. Gün embriyosuydu. Transfer gününü saymaz isek 6. Gün 20,51 ile öğrendim hamileliğimi. Burda önemli olan 2 günde bir yüzde 60 artması. Bunu takip etmen gerek. Aynı hastanede ortalama aynı saatlerde kan ver
Mervetnl Meliscan ben 11. Gün 157 ile öğrendim. Aynı hastanede aynı saatte test verin o bile önemli oluyor. Önemli olan yükselişi 🎈
minikmucizemmmmmm Meliscan benimde 5. gün embriyosuydu dün 11. gün 589 ile öğrendim 🤲🏼 Yarın tekrarla dedi doktorum. Kıyaslama yapma canım sağlıkla artar inşallah herkesin çok yüksek olacak diye bişey yok 🥰
_beybisolar123 Benimde ayni sekilde 10/gunde 42 cikmisti ama cok sukur iki gunde bir artti ve suan 7 haftaligiz insallah seninde artar