Herkese merhabalar
32 hafta olduk bugün çok şükür kızımla ☺️
Zaman yaklaştıkça doğumla ilgili heyecanım ve merakım artıyor. Şimdi sizlere bi sorum olacak. Benim bebişin karın çevresi epeydir önde gidiyor 2 hafta kadar. Şeker yüklemesi yaptırdığımda da normal çıkmıştı her şey. Doktor genetik olabilir sorun yok dedi. Normal doğum yapmayı çok istiyorum. Bu şekilde önde gitmesi normal doğum yapmamı engeller mi?
Daha önce yaşayanlar ya da fikri olan var mı?
🙏🏻🙏🏻🙏🏻