Edayl Kızlar merhaba ben dün kontrole gittim 34+1 bebeğin 2100 gr oldugunu söyledi doktorum haftasına göre geride dedi o yüzden kordonundaki besin damarına baktırmamı söyledi normal bi arastırma hastahanesinin kadın dogum aciline gittim orda ultrasonda baktılar bi sorun yok dediler başına bu tür olay gelen varmı yada kilosu cokmu az sizce🤦🏻♀️
SerraveAnnesii Edayl Canım doğuma kadar alacaktır inşallah. Muz, ceviz, kaşar, fındık fıstık, pekmez falan bol tüket. Benim bebeğim 40+5de 2815 gram doğdu şükür sıkıntı olmadı 2500 üstü normal diye biliyorum
Melkee Edayl Valla benim bebeğimde karın çevresi bir hafta geriden yani 1500 kilo 30+4 deyim. Ama baktığın zaman her seyimi yiyorum her bebek kilolu dogucak diye bir şey yok almayınca almıyorlar ve doktorumda hiç kötü bir şey demedi
Sadomazo860 Edayl bence daha alir bol bol kaşar peyniri ceviz süt balık pekmez tahin et ye doğuma kadar o alır daha ya sanki 38 haftalık daha 1 aydan çok var alır alır korkma