Sanirim o pozisyonda durması kanala girmediği sürece bir sıkıntı olmuyor.Benim doktorum da o haftalarda baş aşağı pozisyonda dedi ama şu an 38+1 açilmam da var ama bebek henüz kanala inmemiş.Siz yine de doktorunuzun dediği gibi istirahat edin,stres yapmayın.