Kızlar merhaba 15+4 haftalık hamileyim dünden beri hem sırtımda bir agrı var hemde karnımda ara ara böyle batan bişeyler var dinlenınce gecıyor ama çalışıyorum kismi olarak haftada 2 gün gelıyorum bugun ıkıncı günüm sırtımda cok agrı var sızce bu neden oluyor yorulduğum ıcın mı yoksa bebek büyüdüğü için mi