Heyecanli_gebe1 Bugün karın ağrısıyla uyandım .karnım taş gibi .yanlarım da ağrıyo .mide yanmasından bahsetmiyorum bile.korkuyorum bişi olmaz di mi
Didiiii Heyecanli_gebe1 mide yanmasına mentollü sakız çok iyi geliyor . Bana iyi geldi sakızın tadı gitmeden midem sakinliyor öyle iyi geliyo
Rafaelli Heyecanli_gebe1 bende 30+0 haftadayım, merak etmeyın bende öyleyım, bu gece uyutmadı benı bebiş
Rozalin Heyecanli_gebe1 böyle zamanlarda ayağa kalkmayın dinlenin bende de oldu dinlendim ertesi gün ağrılarım yoktu tabi baktınız geçmiyor o zaman doktora gidin
Derya_gumus Heyecanli_gebe1 ayniyiz 30+2 yim benimde sirtima ve yanlarimda acayip bi agri oluyo neden oldugunu bende anlamiyorum:(( galiba bebek buyuyo baski yapiyo diger organlara ondan oluyor artik her agridan korkup dr lara kosturmaktan cok sıkıldım agrilari evde cekiyorum valla
Heyecanli_gebe1 Derya_gumus Rozalin Rafaelli mavininhertonuu Didiiii valla şimdi doktordan geldim. Nst çektırdı bişi yok dedi .ama bebek öndeymiş ve Dr bu iyi dgl dedi suyu da bıraz fazlaymış
Celiktss 30+4. Karnımın yanları ağrıyo. Bebek bi tarafta toplanıp bi anda sertleşiyo. Midem ağzımda geziyorum. Son haftalar fenaymış valla
Heyecanli_gebe1 Celiktss bmm de midem ağzımdan çıkacak gibi hissediyorum.evde temizlik bile yapamaz oldum . Aşırı ağırlaştım
Celiktss Heyecanli_gebe1 aynı valla. 7-8. Haftalarda midem öldürüyodu . 12-13 lerde rahatladım derken şimdi mide sorunları yeniden başlıyo gibi
Heyecanli_gebe1 Celiktss bnm de ilk 3 ay bulantı kusma .2 . 3ay padişah gibiydim rahattım şimdi de yanma 🤮