SenemAlmasulu Bana boyunun 20 cm olduğunu ve 30 gram olduğunu söyledi doktor bebeğimizin sizce gramı az değil mi bana normal dedi ama heryerde farklı yazılar var sizde durumlar nasıldı ?? 😳 yardımcı olabilir misiniz Arkadaşlar
SenemAlmasulu merwe inşallah yalnış ölçmüştür 😢 hastahaneye gidip oraya söylesem bakarlar mı acaba almanyadayım ben mannheimde yaşıyorum
Dilekiscn SenemAlmasulu asla canim hem bi aksilik vardr ozaman bunu belirtmesi lazımdı bişey demediyse hata var
tagiz Haftadayım boyunu söylemedi açıkçası bende sormadım ama ağırlığına 420 gram dedi, 16. Haftada da 178 demişti, bence de bir yanlışlık var sizin ölçümde daha fazladır üzülmeyin 🙋🏻
SenemAlmasulu Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim bugün mutlaka uğrayacam hastahaneye onlarda bir baksın muhakkak bir yanlışlık vardır
Fadile Bebisin Ultrason kağıdının altında yazması lazım hala sendeyse bir bak istersen bence 300 gram demiştir korkma