Ayseltn01 işveren sisteme raporu nasıl işlediyse ya toplu ya da ay ay alıyorsunuz. Son 4 asgari ücretin brüt üzerinden 3/2 sinin hesaplanmasıyla alınıyor. E devlette banka hesaplarınıza iban tanımlarsanız ptt ye gitmenize gerek kalmaz. Ay ay alırsanız her ayın 15-17 si gibi alabilirsiniz. Bazı kişiler de doğuma kadar olan süreci ayrı, doğumdan sonra kalan rapor günlerini ayrı alıyor. Ben henüz alamadım doğumdan sonra rapor götüreceğim 8 haftalık yatacak, raporumun kalanı da bitince kalan 8 hafta 1-1.5 ay içinde yatacak sanırım