Gulsah0306 merhaba yeni digum yaptım bir hafta oldu. sgk isgoremezlik ve emzirme parası meblagsiyla beraber e devletime düşmüş ama bankaya gönderilme tarihi önemliymiş. böyle olan var mı o tarihi mi beklemek gerekiyor.
iremcannn1907 Gulsah0306 e devlete hesap tanımladıysanız banka hesabınıza yatıyor ordan takip daha kolay. Yada e devlette bankaya gönderildi yazıyor ama hesaba bazen 2 3 gün içinde düşüyor
mavininhertonuu Gulsah0306 Bankaya gönderildi diyorsa cumaya kalmaz geçer hesaba, ne kadar yatmış doğum izni parası acaba?
Gulsah0306 DreamQueen sgk çalışanı olduğum için bu hakkı onlar tanıyor bssvuru ile yapılan bise değil.