SevgiErsoy Dün nst de sancı çıktı ve çatı muayenesi oldum . Gece kahverengi akıntı vardı bu sabahta daha kıvamlı geldi . Nişanmı bu ? Ve doğum ne zaman başlar ?
A_syma SevgiErsoy Nişan geldikten 1 gun sonrada dogum yapan var. 1 hafta sonrada. Sancinizda varmiş. 5 dkda bir sanci yada suyunuzu takip edin 🌸
Minii A_syma ya konuyla alakasız ama çok endişeleniyorum şimdi randevu da aldım da ben 18 haftalık hamileyim kahverengi lekem oluyo düşük mü oluyo acaba