Sevim2211 Rumeysa1234 benimde gözümde şişlik meydana gelmişti göz doktoruna gittim damla vermedi bebe şampuanı ile sabah kalkınca bir de akşam yatmadan içine kaçırmadan yıka deei iyileşti bazen iltihaplar ağrı uapmaz dedi