28 haftalık olacam 2 günüm alttan rahmime ağrı girip çıkıyor canımı acıtıyor ve 2 gün önce sol kasigima ağrı girip girip gidiyordu normal mi acaba rahim mi genişliyor yoksa enfeksiyon olabilir mi acaba ya alttan giren ağrı bıseyle vuruluyor gibi aynı