Ruvvruvveeydaaa Kızlar selammm, çiğli egitim ve araştırma Hastanesi’nde takipliyim, 28+1 haftalığım. Doktorum 32.haftada gel nst ölçtür dedi, bunun için ayrı bi randevu mu alıyoruz nasıl oluyor acaba ?
Burcuuuuu Ruvvruvveeydaaa randevu değil ama ayriyetten ozellerde ücret ödeniyor ama.devlegte nasıl tam bilmiyorum olcturup doktora gidiyorsunuz
Yeliz- Develtte de doktor muayenesi olduğun zaman doktorun yonlendiriyor zaten randevuyu falan da gerek yok ücretsiz ayrıca