Ccerenimo34 38 haftalık olduk ve inanın ne kadar normal doğumu istesem de korkuyorum. Ama hemen bu düşünceyi kafamdan içimden atıp Allah kimseye kaldıramayacağı yükü vermez, şimdiye kadar milyarlarca kadın yaptı sen de yapabilirsin sonucunda minicik yavrunu kucağına alacaksın diye kendime telkinde bulunup rahatlıyorum☺️🥰 önemli olan korkuları savıp bu düşünceyle başa çıkabilmektee🙏🏻