umena Kızlar anlamıyorum ilk trimester baskı olduğu içindi ikinciye geldim şimdi de çok su içmekten tuvaletten çıkamıyorum son trimester da da bebek baskı yaptığı icin çok gidiyormuşuz, orda dogrumazsam iyidir 🫠 sizde durumlar ne
Papatyaa_01 umena aynıyız valla, 5-10 dkda bir wcdeyim :) sanki 10 dk önce giren ben değilmişim gibi 🙈 yinede su içmeye devam :)
Ayse3324 umena 34 hafayadayız oğlum öyle bi vuruyor ki tuvaletten çıktından sonra bile bazen tuvaletim var gibi geliyor geri dönüyorum geceleri tuvalette yatacam artık kalk yat çok zor 😂😂
Cey-cey Bende aynıyım 18 haftadayım doktor bol su iç dedi 1,5/2 litre en fazla içiyorum oda habire tuvalete git git bıktım ya Gece bile 3 kere kalkıyorum
Papatyaa_01 Cey-cey ben gündüz içiyorum genelde 1 buçuk 2 litre, akşam 7 son daha su içmiyorum yoksa gecede beklerim tuvaleti heralde :) sabaha karşı bi kere kalkıyorum tuvalete