Emilya_1996 gece gece paylaşımınıza denk geldim, çok geçmiş olsun okuyunca yaşadıklarım geldi aklıma, bire bir harfiyen yaşadım, ölümden döndüm o hastane sürecini hatırlamak bile istemiyorum travma gibi kaldı hafızamda, psikolojikmen çöküntümü hiç dile getirmeyim, kendimi eksik yarım kalmış gibi hissediyorum, tek tüple hamile kalsam yine aynı şeyler olacakmış gibi hissediyorum, o bebeğin vücudumda büyüyebileceğine inancım sıfırlanmış durumda, herkese kolay gelen şey bana çok uzakmış gibi geliyor, Allahım yardımcımız olsun, bi mucize gerçekleşsin inşallah 🤲🏻🥺