Kivircikkuala Kızlar benim bat 26 dün iş çıkışı eve gittiğimde beta hcg testi yaptım negatif Malesef zaten beklemiyordum doktorun imkansız lafından sonra 🥲 sizler naptınız hamişler var mı 🥰
kbra19 Kivircikkuala bat 26 bende biraz önce yaptım çok silik çıktı 3 gün kala yapmıştım en son negatifti Yarın tekrarlayacağım
esraeylul Kivircikkuala hep erken yapıp hayal kırıklığı yaşıyorum. En azından adet olursam heveslenmemiş olurum diye düşünüyorum. Test için de gecikmeyi bekleyeceğim
menessare Bat 25 bugün olmam gerekiyor bakalım olmazsam yarın yada persembe yaparım test gecikme olmadan yapmak istemiyorum sonra tekrar gecikme yi bekleseydim belki vardır falan diye umutlanıyorum
Kivircikkuala Koalammm benimde bugün işte ama hala gelen giden yok inşallahta gelmez sebebi de hamile olmam olur bi mucize olur 🤲🏻