Selenaygur canim benim ben adet gecikmemin 2.gunu kan testi yaptirdim beta 2 cikti doktor dediki yumurtlaman 29 eylulde yerlesme 17 ile 21 gun arasinda olur sen bekle 10 gune kadar gecikmen devam ederse yine gel belki gec dollenmedir dedi. 2 gündurde gogus hassasiyetim başladi 2 gundur cok agriyor belki tutunmustur Allahim insallah 😍