Merhba iğneyi gobekten yapıyorum ilk defa kullanıyorum iğne. Birde kendi kendime yapınca iyice korktum yaparken iğnenin sadcee ucunu geçirip deri altına yavas enjekte ediyorum Dakar yaptıktan sonra orada hafif şişlik oluyor sonrasında enjekte ettiğim yerde morluklari hic söylemiyorum