mavininhertonuu Kızlar benim rapor 32+6 da bitiyor kontrolüm de o zaman, çalışamaz raporunu o zaman alacaktım ben 32 haftanın içinde herhangi birgün olabilir diye biliyordum 32+0 olmak zorunda mı?
Mhrbndnci İlla 32+0 almak zorunda değilsin son gün 32+6 hatta size güzel birşey söyleyeyim mi 6 gün geç almış olmanız 6 gün geç işe başlayacaksınız anlamına geliyor 🥳 ben 32+0 da gitmiştim doktorum 6 gün sonra gel de daha uzun evde kal dedi 😅
mavininhertonuu Mhrbndnci Ay iyi bari sevindim, işe dönmeyi istemiyorum ama sorun çıkmasını da istemiyorum 😅 yanlış bişey yapmayayım dedim sağolasın 😍🌸
mavininhertonuu Mhrbndnci Benim malesef market olunca dönmek çok zor olur Allah muhtaç etmesin ama düzenli güzel bir işim olsaydı kara kara düşünürdüm ne zaman dönücem izin vs diye diye 😂