Kızlar bugün hastaneye gittim düzenli sandım çıktım doktor yarış verdi ama yatmadım evde dinlenince geçer diye ama dayanamıyorum artık resmen şancı çekiyorum. Hastaneye gitsem serumla bu sancıyı durdururlar mı ? Çok korkuyorum bebeğim küvezde kalıcak erken doğum olucak diye yardımcı olur musunuz lütfen?