Kızlar merhaba. 37. Haftadayım Allah nasip ederse normal istiyorum. Şuan saat sabahın 06.03 ü. Çok afedersiniz ama akıntım oluyor yalnız sanki su gidiyormuş gibi akıyor yalnız çok değil normal akıntı ama biraz sıvı. Sizce Doğumla alakası olabilir mi yardım lütfen