merwe benımde olmuştu bi şurup yaptım kendime iyi geldi yarım çay bardağı pekmezi hafif ısıt içine bir tatlı kaşıgı tereyağ ve bir limon sık bunu aç karnına arada bir kaşık iç gün içinde üstüne su içip bi müddet yemek yeme öksürügün gelince tutmaya calıs cunku gıcık yaptıysa öksürdükçe öksüresin gelir dene kuzum geçmiş olsun valla herşeyi dene biri illaki iyi gelir