Kızlar meraba 40 hafta 1 günlüğüm ve ilk gebeliğim 2 gündür değişik bir sancım var şiddetli adet sancısı gibi belimden başlıyor kasıklarıma vuuruyor gerçek doğum sancısı mı acaba uzun sürmesi kafamı karıştırıyor bide daha çocuk midem de aşağıda inmedi 2 gündür bir yerde top şeklinde semsert çıkıyor toplanıyor böyle karnım kasılıyor tecrübeli anneler yazabilir mi