Zehra034 1.17 1.39 2.17 2.26 2.37 2.48 3.01 Bu saatlerde kasıklarıma ağrı girdi yaklaşık bir dakika 38+2yim kızlar sizce acile gitmeli miyim aşırı derece beni yoran agrılar değil belki de acı eşigim yüksek o yüzden az hissediyorum sizce gitmeli miyim acile
Tugceonur Zehra034 sancilariniz siklasmis ve düzenli ise sıcak bir duş alıp gidin mutlaka en azından açılma vs kontrol ederler sanciniz çok düzenli çıkmazsa eve gelir beklersiniz aynı şekilde
Totoro Zehra034 gitmelisiniz en azından açıklığa bakarlar, bugün sizinkinden daha az sancı ile 5 cm açıklığım vardı. Son zamana kalırsanız eğer sıklaşır ve mahfolursunuz
kuzeymomsss Zehra034 bence de gitmelisiniz, benimde hafif hafif ağrılarım oluyordu ama asla sancı gibi hissetmiyordum. Nstye girdim 4 defa 100e vuran sancılarım vardı
Zehra034 Tugceonur 10 dakika 20 dakika da bir geliyor benim bildiğim 5 dakikaya düşünce doğum sancısı oluyor çok şiddetli de değil o yüzden beklesem mi diye düşünmüştüm
Zehra034 kuzeymomsss merhaba hastaneye gittim nst de sancı çıkmadı doktor normal her şey dedi ama hala kasıklarımda bıçak saplanırcasına sancı giriyor ara ara