İyi akşamlar arkadaşlar,
Sevinsemmi sevinmesemmi bilemiyorum😔 4 tane düşük yaşadım, en son düşüğüm 6 ay önce oldu, 4 azlık bebeğimi düşürdüm😔 1 sene ara vercektik bu sefer, adetim 8 gün geciktiğini farkettim Test yaptım 2 tane positiv çıktı. Allahın gücüne gitmesin ama o an çok kötü oldum hiç beklemedim ve çok ağladım. Eşim kızdı ağlamama bebeğin zoruna gider yapma böyle belki bu sefer olur dedi.. böyle birşey yaşıyan varsa bana yardımcı olursa çok sevinirim. Kontrollere gittim herşeyim tertemiz bebeklerin neden düştüğü belli değil😔