Nasılsınız kızlar nasıl geçiyor , bizim Allah’ın izniyle 1 kasımda spinal sezeryan olcak . Heyecan, korku, endişe karma karışıgım 🥺 Bazen aşırı cesaretli hissediyorum, bazen çok korkuyorum bi türlü kendimi tam anlamıyla cesaretlendiremiyorum . Panik atağım var ameliyatta tutar diye çok korkuyorum inşallah sağlıkla sıhhatle bebişlerimize kavuşuruz🙏🏻 İğneymiş agrıymış onlar bi şekilde geçiçek ameliyat anını düşündükçe tüm vucudumu sıcaklık kaplıyor kalbim hızlı hızlı atıyor hayırlısıyla olup bitse kurtulsak şu sitresten… 🤲🏻