girl_boy_annesi Kızlar aşırı Çatım ağrıyor yürüyemiyorum bebek sanki çıkacak gibi bi acı var 😔 Niye böyle oluyor ilk çocuğum da böyle bir şey olmuyordu
m060918 girl_boy_annesi canım nasıl bir ağrı ya bende de oluyor çok ayakta durup yorulunca yada yürüyünce ama benim bebiş makat gelişli
Sabrinleyal girl_boy_annesi 30+1 bende de var ağrı enfeksiyon olabilir mi bilmiyorum bide bebeğim makat gelişi zor ya allah yardımcımız olsun inşallah
Eymencan47 girl_boy_annesi benim 15 haftadan beri ağrıyor şuan 18 haftalığım bebek büyüdükçe ağrıda büyüyor bu kontrolümde doktoruma soracam düşünsenize pantolonumu giyene kadar ölüyorum ağrıdan 🥺
girl_boy_annesi m060918 ya ben ala turka tuvalet kullanıyorum oturdum kalkarken oluyor namaz kılarken oluyor çömelince oluyor benim makat geliş mi bilmiyorum 🥺
Sabrinleyal girl_boy_annesi olabilir çünkü makat gelişi sürekli aşağıda hissediyorsun bide bel ağrısı oluyor uyuyamiyorum şuan 🙄
MinnieMouse girl_boy_annesi alaturka tuvalet ve çömelme pozisyonu hamilelikte pek güvenli değil ama sen bilirsin canım. Doktora bir sor istersen. Özellikle işemek dışında tuvalette 2-3 dakikadan fazla kalıyorsan tehlikeli olabilir.
girl_boy_annesi Sabrinleyal ya makat geliş olunca çok ağrımı oluyor belki benim de öyledir soracağım doktoruma Rabbim yardımcımız olsun
girl_boy_annesi MinnieMouse ya ben bu gebeliğim de kendime çok hor davrandım kızıma tuvalet eğitimi verdim o zaman da çok çömeldim doktorum en son servikal uzunluk iyi dedi ama bilemiyorum inşallah bi sıkıntı olmaz
MinnieMouse girl_boy_annesi bundan sonrası için dikkat et canım. Doğum başlatmak istediklerinde genelde çömelme hareketleri yaparlar ya onun gibi düşün.
mavininhertonuu Benimde çatı ağrım başladı 30+5 oturduğum yerden kalkınca yürürken falan ağrıyor pozisyonunu bilmiyorum ama makat geliş falan tercih etmez umarım 😂 bidahaki kontrole soracağım